woensdag 4 oktober 2017

Welkom ☺

Hallo allemaal, welkom op mijn nieuwe blog.
Vanaf nu ga ik op deze blog verder met mijn creatieve uitspattingen.
Op mijn andere blog ben ik jaren geleden begonnen met het plaatsen van alles wat ik met de naaimachine maakte. Vervolgens ging het via haken naar huis, tuin en keuken dingen.
Op deze blog zullen meer mijn hobby's voorbij komen. Momenteel ben ik heel actief met handletteren en brushletteren.  Daar zal ik regelmatig wat van laten zien.  Met de beschrijving er bij.
Ook andere zelfmaak projecten zullen hier voorbij komen. Haken vind ik nog steeds erg leuk.  Maar momenteel lukt dat niet vanwege veel pijn in mijn armen. Misschien heel af en toe een klein projectje.
Verder vind ik het leuk om in de keuken bezig te zijn en om  zelf cadeautjes te maken.
Heb je vragen stel ze gerust.
Hieronder nog ff een projectje dat ik laatst maakte:
Op een stuk aquarelpapier schreef ik met lichtgrijze brushpen  (zig clean color) Jezelf. 
Op een vel plastic kraste ik met een paarse en een roze ecoline brushpen. 
Met de waterbrush nam ik de ecoline op en trok het woord jezelf hiermee over. Eerst roze dan paars en zo door. Net zolang tot het woord helemaal in deze kleuren stond.

Vervolgens trok ik  met zwarte fineliner een randje langs de letters en zette er witte accenten in.
Ik plakte dit op een vel lila karton. En maakte het kaartje verder af.
Gebruikt :
Zig clean color (lichtgrijs)
Ecoline brushpens  paars en roze
Waterbrush
Witte gelpen (signo uniball)
Zwarte fineliner  (micron pigma 0,3 mm)



Voor de projecten die ik met (brushpen) maak gebruik ik de naam Letters en Lijnen.

De foto's die op mijn blog staan zijn door mijzelf gemaakt van mijn werk.
Niet zonder mijn toestemming kopiëren.  En Namaken mag, maar dan wel graag vermelden dat het origineel van mij komt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Werken op aquarelpapier van de action met een zelfgemaakt palet

Vorige week schreef ik een review over het aquarelpapier van de action. Dat bericht kan je hier vinden . Niet alles wat ik graag wilde was g...